Problemer med innlogging?
Send en e-post til post@washman.no eller ring 990 99 092.

Har du andre spørsmål enn disse, ta kontakt!

E-postadressen vår er post@washman.no

Når kan jeg vaske bilen – hva er Washman sine åpningstider?

Når du vil – vi har døgnåpent både i vaskeautomatene og i båsene for selvvask.

Hvordan betaler jeg for bilvask hos Washman?

Enkeltvask betales med bankkort eller Vipps. Månedskort kjøpes via app ved vaskestasjonen eller ved å følge info på våre hjemmesider.

Har månedskortet varighet ut en kalendermåned?

Nei, det går fra dato til dato – f.eks. fra 10. mars til 10. april.

Må jeg selv fornye månedskortet?

Nei, kortet forlenges automatisk til du sier opp avtalen.

Kan jeg endre månedskortet til en rimeligere eller dyrere vask?

Ja, gå inn på “Her kjøper du månedskort” på Washman sine hjemmesider og velg din nye type vask.

Hvordan foregår ny betaling til dyrere eller rimeligere månedskort?

Opp- eller nedgradering trer i kraft med det samme, differansen regnes ut og beløpet blir justert ved neste månedlige betaling.

Når trer endringen i kraft?

Umiddelbart.

Har månedskortet bindingstid?

Nei, hvis du sier opp avtalen innen den 20. i måneden, varer kortet ut samme måned. Sier du opp avtalen etter den 20., varer månedskortet ut følgende måned.

Hvordan sier jeg opp avtalen med månedskort?

Det gjør du enkelt ved å logge deg inn på profilen din og trykke på ”Biler”. Så velger du bilen som skal avslutte avtalen med månedskort. Så er det bare å scrolle nedover på siden og trykke på “Si opp”. Får du noen form for problemer i denne prosessen, kontakt oss på post@washman.no

Hvorfor blir ikke bilen min godkjent ved vaskehallen?

Det kan være flere grunner til det. Som at det ikke er dekning på kontoen din til å betale vårt månedlige beløp. Du kan også ha tastet feil bilskilt eller kode, og du kan ha skiftet bankkort. I verste fall har vi tekniske problemer ved vaskehallen. Kontakt oss da på e-post – adressen er post@washman.no

Når trekkes penger fra kontoen min?

Pengene trekkes en måned i forkant, og betalingen skjer på den siste bankdagen i måneden.

Hva kan jeg forvente av en tørking?

Tørking fungerer ved at vann blåses av bilen. Men det er nærmest umulig å få en helt tørr bil etter endt vask. Det vil alltid være litt vann under pakninger etc. som renner ut etter hvert.

Blir felgene mine helt rene ved felgevask?

Vanligvis vil felgevask føre til helt rene felger – vi bruker både høytrykk og hjulbørster. På ekstra skitne felger vil det være nødvendig med en forvask som går inn i kroker og hjørner – dette kan gjøres i en av båsene for selvvask.

Blir insekter vasket vekk?

Ja, vanligvis vil våre vaskeprogram fjerne insekter helt. En kan jo også selv følge opp med vask innimellom kroker og hjørner på skjermer og støtfanger.

Hva er reglene for rapportering av skade?

Hvis vaskemaskinen er brukt på korrekt måte og det likevel oppstår skader som Washman er erstatningspliktig for, må vi få beskjed umiddelbart etter at skaden er skjedd og senest et døgn etter hendelsen. Skriv til post@washman.no

Hva dekker Washman i tilfelle skade?

Washman er ansvarlig for skader som har oppstått pga. maskinfeil. Det omfatter altså ikke erstatning for vindusviskere, antenner, sidespeil, spoilere, lykter, felger, lister etc. som er blitt skadet under vask.

Kan jeg varsle dere om noe som ikke fungerer?

Ja, det er viktig at vi får beskjed hvis du oppdager noe som ikke fungerer. Ta kontakt på post@washman.no

Hvordan endrer jeg bilskilt?

Det er enkelt å få til. Logg inn på profilen din og klikk på ”Biler”. Der velger du den bilen du vil endre bilskilt på, og markerer den med grønt. Så trykker du på ”Endre bil”. Når du så skriver inn det nye bilskiltet, vil endringen foretas umiddelbart. Får du noen form for problemer i denne prosessen, kontakt oss på post@washman.no

Kan jeg legge flere bilskilt til samme profil?

Ja, du kan godt legge flere bilskilt til samme profil.

Hvor ofte kan jeg endre bilskilt?

Du kan endre bilskilt én gang per år per bil.